JODOH DI TANGAN TUHAN

as'salam everybody..lama suda aku xupdate ne blog..wuwuw..bnyk tul masalah negara maw di selesaikan selama aku m'ilangkan diri dari dunia blog ne..tapi sekrg eyla coming back.ahakss..~!post2 dulu telah di padamkan seperti aku telah memadam org itu dari hatiku..sapa ag kejam aku atau dia...?hAhaha:DD.anyway ambil y jernih buang y keruh kan ..at least,aku xbodoh ,terima kasih ya Allah tunjukkan siapa dia ..tunjukkan sapa sebenarnya dia..maybe dia lupa aku juga manusia yang  punya mata, telinga dan perasan.jangan anggap ku batu xpunya perasaan..setiap hari aku berdoa semoga Allah palingkan hatiku dari terus mengingati org y melukakan aku itu.Amin..doa aku di makbulkan..aku telah melupakan dia .jangan risau aku telah memaafkan dirimu dgn hati y ikhlas.AKU BUKAN UNTUKMU.




Terima kasih wahai sahabat2 ku ..dan semua org sekelilingku y teruss di samping aku..mencuba membuat aku tersenyum...^__^ u the reason make me smilee.yaa..aku tahu..maybe ada hikmah di sebalik kejadian ini.

Aku menyibukkan diri dengan latihan industri..OMG tgl 2 bulan lagi aku akan meninggalkan MPOB.Ternyata ada hikmah aku di tempatkan di situ..kita hanya merancang Allah y menentukan..memg 1st aku xmahu L.i situ..T__T sebab aku takut..hahahaha.papun kisah aku mcm dah kisah drama ,sinetron atau aku telah menjadi  heroin sebuah novel cinta.adei..~.

semakin lama aku semakin bahagia merasa ketenangan yang xpernah ku rasakan sebulan ini.semakin hari semakin terungkap sesungguhnya aku telah di pertemukan dengan seseorang yang aku xpernah jangkakan.padahal diri ini dulu selalu berkata..siapa  yang akan  hadir mewarnai hati ini lagi..pernah juga diri ini menyatakan xmahu berCINTA...cukuplaah ..xmahu lagi hati ini tersiksa..TAPI.....


"siapalah aku menolak cinta yang hadir di jiwa tanpa di paksa hidup ini tidak akan sempurna kerna cinta FITRAH manusia..."




cinta  mengapa harus RUMIT  biar begini lelaki ku nanti satu. SIAPA dia..?? Biar hati ku yang tahu..ku pasti SETIA.untuk cintaku..terima kasih hadir dalam hidupku..maafkan aku jika aku ada mengguris hati mu.:(
♥ u'll never walk alone ♥

No comments:

CikTed Eyla copyright reserved ©